Mini cruise , eerste dagen Leira - Reisverslag uit Leira, Noorwegen van Sylvia - WaarBenJij.nu Mini cruise , eerste dagen Leira - Reisverslag uit Leira, Noorwegen van Sylvia - WaarBenJij.nu

Mini cruise , eerste dagen Leira

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

10 Juli 2018 | Noorwegen, Leira

De autorit naar kiel verliep goed. Geen files dus we waren ruim optijd bij de boot. Weg hadden zelfs nog tijd over over om nog even de stad kiel in te lopen.
Rond 12:45 reden we de boot op en we konden gelijk onze hut in.
We hadden een mooie hut met uitzicht op de promenade.
Vorig jaar hebben we dezelfde overtocht gemaakt maar het blijft erg leuk en mooi. Het is gewoon een drijvende stad op het water met alles erop en eraan. Het zwembad met de leuke glijbanen is favoriet bij de kinderen dus daar gingen we als eerste heen.
Savonds hebben we heerlijk gegeten en zijn we nog naar een dans muziek show geweest. Heel erg leuk.
Sochtends om 10:00 kwamen we aan in Oslo. Onderweg naar de eerste camping hebben we wat regen gehad maar eenmaal aangekomen bij onze eerste camping was het alweer droog en konden we rustig onze tent opzetten.
We hebben een erg mooie plek met uitzicht op het water. Heerlijk de hele dag het zonnetje bij de tent. De eerste nacht in de tent hebben we redelijk geslapen. Het is alleen even wennen dat het hier bijna de hele nacht licht is.
Vandaag ( 10 juli ) hebben we een mooie wandeling gemaakt.
Heerlijk in onze korte broek genoten van het zonnetje en de mooie uitzichten. Vanmiddag op de camping hebben de kinderen met papa gezwommen en visjes gevangen.
Een heerlijke dag in het mooie Noorwegen.
Morgen word weer een mooie dag.
Een dag vol nieuwe avonturen.
De zon gaat schijnen dus de korte broeken liggen alweer klaar.

• 10 Juli 2018 - 20:41

Oma :

Hoi vakantiegangers fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Jullie hebben idd een mooi plekje om te kamperen. Veel plezier van oma

• 10 Juli 2018 - 21:20

Patricia :

Super leuk hoor allmaal fijn dat het weer zo goed is hoop een paar mooie foto,s te zien.
    Groetjes van ons

• 18 Juli 2018 - 20:01

Eefje:

Het ziet er idd prachtig uit!! Weer iets om op onze reizen wens lijst te zetten!!!